Politica de returnare

Politica de returnare:

1.In situatia in care la primirea produsului prin firma de curierat se constata faptul ca acesta prezinta defecte, va rugam ca imediat, in intervalul a 24 de ore de la primire, sa ne anuntati telefonic sau pe email cu privire la defectul constatat, pentru a returna articolul catre firma noastra prin intermediul unei firme de curierat agreata de dumneavoastra, urmand ca noi, dupam primirea coletului si dupa verificarea veridicitatii problemei semnalate, sa va trimitem altul in cea mai scurta perioada de timp sau sa va returnam banii in contul indicat de dumneavoastra. Orice reclamatie primita de la dvs. ulterior acestui termen nu va fi luata in considerare. Adresa de returnare a produselor este: Str.Targu Jiu, nr. 46, sector 5, Bucuresti. Adresa Email - vanzari@biashoes.ro.Tel. contact - 0761.214.644.In situatia in care se constata, la primirea coletului de la client, ca produsul are defecte, ne obligam sa returnam, pe langa costul produsului si cheltuielile de transport aferente. 

2. Poti returna sau schimba produsele achizitionate in maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului, daca acestea sunt in conditii perfecte (in aceleasi conditii in care au fost livrate), fara urme de uzura sau deteriorare a produsului sau a ambalajului.Taxa de transport a produselor returnate catre noi este suportata integral de catre client.Clientul poate returna produsele cu orice firma de curierat, cu exceptia POSTEI ROMANE. Produsele returnate de clienti care nu au cutia, ambalajul original cat si eticheta si la care se constata deficiente datorate purtarii( zgarieturi fine sau taieturi, inclusiv pe talpa si pe toc), care le fac nevandabile, vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia, procedura de returnare a contravalorii produsului in contul indicat de client fiind anulata. Ne rezervam dreptul de a solicita clientilor poze justificative prin care sa ne asiguram ca produsul care face obiectul returului nu prezinta urme de purtare.

Produsele realizate la comanda, nu sunt produse de serie si intra in executie la cererea expresa a clientului,dupa cerintele si dimensiunile piciorului clientului, fapt care atrage dupa sine imposibilitatea de a returna produsul, conform legislatiei in vigoare. Nu ne asumam responsabilitatea pentru informatiile transmise eronat de catre client cu privire la specificatiile produsului solicitat la comanda.De asemenea, daca se doreste de catre client o alta culoare decat cea prezentata pe site, produsul nu se poate returna.

3.Returul trebuie anuntat telefonic sau pe email, unde se va specifica numarul comenzii sau numele clientului, codul produsului comandat si un numar de telefon pentru contact..Pentru returnarea banilor ca rugam sa indicati si un cont bancar in format IBAN , format din 24 cifre si litere.Nu se vor accepta colete a caror procedura de retur nu a fost aprobata in urma discutiei telefonice cu un operator al site-ului nostru. Ulterior, produsul va fi  trimis numai printr-o firma de curierat rapid catre noi, dupa ce a fost ambalat in mod corespunzator, in ambalajul original,  costul transportului de retur fiind suportat de catre client, conform legislatiei in vigoare.

Nu se accepta trimiteri prin POSTA ROMANA

Suma de returnat, se vireaza prin transfer bancar, in maxim 30 de zile de la  data primirii produsului, in contul indicat de client, mai putin costul transportului  produsului catre client. In situatia in care clientul doreste schimbul cu acelasi model de incaltaminte, insa cu un numar diferit sau cu un alt produs, taxa de transport a produsului catre noi si a noului produs catre client este suportata de catre acesta. De asemenea, la produsele returnate unde transportul catre client a fost gratuit, din suma de returnat se scade 19 lei contravaloarea transportului.

ANUNT IMPORTANT ! Pentru produsele din piele naturala executate cu precomanda , in cazul in care se dorec ajustari, modificari ale produsului se percepe o taxa suplimentara cuprinsa intre 10 % - 30 % in functie de complexitatea cerintelor. Produsele din piele realizate pe comanda, conform legislatiei in vigoare, nu se mai pot returna.

IMPORTANT: - Curierii nu transporta bani intre comercianti si persoane fizice. Curierii transporta banii de la clientii persoane fizice la banca. Site-ul nu lucreaza cu bani cash, banii de la clienti se ramburseaza de catre curieri in cont.In situatia in care clientul a platit produsul iar apoi l-a probat si a constatat ca nu i se potriveste, curierul nu ii poate restitui contravaloare produsului pe loc, pentru ca nu are voie legal sa faca acest lucru.Banii se vor restitui ulterior, dupa primirea produsului de catre noi, in contul bancar al clientului.

Taxa transportului produselor returnate catre firma noastra este suportata integral de catre client.

3.SCHIMBUL DE COLET - in situatia in care produsul achizitionat nu se potriveste ca numar, se poate livra catre dvs.un al doilea produs, cu un numar mai mare sau mai mic, urmand ca dumneavoastra sa returnati curierului perechea care nu se potriveste. Procedura se numeste COLET LA SCHIMB iar costul acesteia este de 29 lei, ORIUNDE IN TARA  

4.RIDICAREA DE COLET- pentru clientii nostri care doresc sa returneze un colet mentionam ca ii putem ajuta sa efectueze acest lucru prin intermediul firmei noastre de curierat iar pretul pentru ridicare de colet este de 25 lei, oriunde in tara.Acestia nu trebuie sa efectueze nici un demers , noi ne ocupam de tot procesul de ridicare a coletului de la adresa clientului si de returnare catre noi.Clientul trebuie doar sa anunte telefonic ca doreste returnare si sa ne mentioneze numarul de cont IBAN, prin email. whatsapp sau pe un inscris depus in colet. 

      ATENTIE:

- Pentru produsele returnate, se va rambursa in contul bancar indicat de catre client, doar contravaloarea produsului respectiv, nu si contravaloarea transportului initial al produsului catre client.

  -Produsele returnate de clienti care nu au cutia, ambalajul original cat si eticheta si la care se constata deficiente datorate purtarii( zgarieturi sau taieturi, inclusiv pe talpa si pe toc), care le fac nevandabile, vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia, procedura de returnare a contravalorii produsului in contul indicat de client fiind anulata. 

   -Conform legislatiei in vigoare, produsele din piele realizate pe comanda NU POT FI RETURNATE.De asemenea, mentionam ca pentru persoanele care prezinta deformari fizice ale piciorului, cum ar fi monturile sau alte deficiente, care fac ca picioarele sa fie inegale ca dimensiuni, putem produce incaltaminte de piele pe comanda insa nu se pot returna produsele comandate, daca acestea nu se potrivesc;

  --La produsele din categoriile GENTI si RUCSACURI, se accepta o marja de toleranta de 1-2 cm fata de masurile afisate in descrierea produselor pe site, respectiv baza(latimea) si inaltimea.