Garantia produselor / Intretinere incaltaminte

Termen de garantie: Produsele oferite de firma noastra sunt garantate pentru o perioada de 30 de zile de la data livrarii. Garantia de conformitate acordata nu afecteaza drepturile conferite prin legea consumatorului si este in conformitate cu prevederile OG nr 21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare, cat si cu Legea. nr 449/2003 si Legea 296/2004.

            Modalitati graduale de asigurare a garantiei, conforme cu legislatia in vigoare:

 1. repararea produsului;

 2. inlocuire produsului daca acesta nu poate fi reparat cu un produs identic sau, daca nu este posibil, cu un produs similar, cu acordul clientului;

 3.Restituirea contravalorii produsuluI.

 

            Mod de intretinere:

Se va avea in vedere respectarea categoriei de utilizare pentru care a fost creat modelul respectiv (ex. fotbal, tenis, baschet, alergare, plimbari montane, timp liber, doar pentru mers etc.)

·         Se interzice cu desavarsire spalarea pantofilor in masina de spalat!

·         Dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata si se pune pe sanuri potrivite ca marime si format. Pentru a crea conditii igienice de purtare si a mari durata de folosire, se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte intr-o perioada de timp. Este interzisa spalarea cu apa a incaltamintei sau spalarea in masina de spalat rufe. Nu de folosesc inalbitori.

·         Produsele cu fete din piele, piele ecologica sau  materiale textile , care nu au fost  tratate special pentru a fi rezistente la apa(de ex. cele care care nu au mentiunea WATERPROOF sau  GORETEX), din antilopa sau nabuc cat si cele  care prezinta cusaturi decorative sau perforatii sau au talpa cusuta, trebuiesc a fi purtate doar pe timp uscat,in caz contrar  putand patrunde apa inauntru, defectele aparute nefiind acoperite de garantie. Incaltamintea umeda se usuca lent, la tamperatura camerei, ferita de contactul direct cu surse de caldura. Nu folositi uscarea la ventilator,calorifer, foc, uscator de par sau alte surse de caldura.Fetele incaltamintei se vor feri de lovituri directe.

·         Fetele si talpa pantofilor trebuie protejate de contactul cu solventi, smoala,bitum moale sau alte materiale corozive. De asemenea,evitati agatarea sau calcarea in obiecte metalice ascutite,resturi de sticla, etc.

·         Curatarea incaltamintei din piele naturala.

 Pantofii cu fata din piele naturala cu suprafata lucioasa se ingrijesc prin aplicarea unui strat de crema de pantofi la culoare sau neutra, cu ajutorul unei carpe moi, dupa ce in prealabil a fost indepartat praful sau murdaria cu o carpa umeda.Petele de grasime sau impuritati se indeparteaza cu o carpa inmuiata in solutie apoasa de detergent.

·         Garantia se pierde pentru defectele aparute ca urmare a imperfectiunilor drumurilor,trotuarelor sau terenurilor unde s-au folosit pantofii cat si ca urmare a nerespectarii recomandarilor de intretinere si utilizare. Firma noastra nu raspunde pentru defectele aparute ca urmare a utilizarii sau intretinerii incorecte a produsului respectiv, precum si pentru disconfortul provenit din purtarea incaltamintei de marime nepotrivita.

  • Petele de ulei sau grasime se indeperteza folosind o solutie contra petelor, speciala pentru pielea de antilopa sau nabuc. In ambele situatii este contraindicata folosirea unor perii aspre, deoarece acestea pot produce deteriorari ale fetelor pantofului.
  • Articole din alte materiale se vor curata cu ajutorul unei carpe moi.
    Este interzisa folosirea detergentilor lichizi, deoarece acestia contin solventi care ataca materialul de baza al pantofilor in cauza. Incaltamintea cu fete textile se recomanda a fi purtata pe timp uscat.
  • Nu puneti pantofii intr-o geanta imediat dupa curatare.

·         Va rugam sa respectati instructiunile de intretinere corespunzatoare produsului. In situatia nerespectarii acestora si a aparitiei problemelor de calitate, se pierd drepturile la garantie. Va rugam sa pastrati bonul fiscal sau factura pentru a face dovada achizitionarii produsului. La returnarea unui produs defect va rugam sa prezentati fie bonul fiscal, fie factura care l-au insotit..

            In situatia in care produsul prezInta un defect, in perioada de garantie, respectivul articol se trimite prin curier rapid la sediul firmei RB SHINE  SRL - str.Barajul Dunarii, nr. 3-5, sector 3(Piata Minis), Bucuresti – pentru constatare. La solicitarea garantiei este necesara trimiterea produsului in ambalajul original, impreuna cu etichetele cu care a fost livrat produsul si certificatul de garantie in original. Costul transportului este suportat de catre client.

In perioada imediat urmatoare , un operator va lua legatura cu dvs., si va va comunica rezultatul constatarii. In situatia existentei unui defect de fabricatie sau aparitiei unui defect care tine exclusiv de producator,  produsul  va fi reparat In termenul legal de maximum 15 de zile.Costul transportului produsului reparat catre client este suportat de catre acesta.

Loading...